Cookies op nsaweb.nl

Ja, ik geef toestemming

Nsaweb.nl is wettelijk verplicht om je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies en soortgelijke technieken. en je te informeren over het gebruik daarvan op de site.

Nsaweb.nl gebruikt cookies, JavaScript en soortgelijke technieken voor de volgende doeleinden:

  • Het optimaliseren van de website
  • Het verzamelen en analyseren van statistieken.

Voor bovenstaande punten is het vastleggen van bezoekersgedrag noodzakelijk.

Kijk voor meer informatie in onze Privacy Policy

Vacaturepagina

“De NSA helpt je van je eerste biertje tot je eerste baan.”

Afgestuurde wis- en natuurkundigen zijn gewild op de arbeidsmarkt. De NSA werkt samen met bedrijven om onze leden een goede start van hun carrière te laten maken.

Voor studenten
Ben jij klaar op met je carrière te beginnen maar weet niet bij welke bedrijven je aan de slag kan? De NSA heeft voorwerk gedaan en een aantal bedrijven op een rijtje waar je zo kan solliciteren. Om studenten en bedrijven elkaar te leren kennen organiseert de NSA activiteiten met bedrijven. Op onze site staan interessante bedrijfsprofielen.

Voor vragen kan je altijd Tom Konijn aanschieten of een mailtje sturen naar samenwerking@nsaweb.nl!

HBO Meewerkstage Full Stack Engineer

https://jobs.kpn.com/vacatures/hbo-meewerkstage-full-stack-engineer-324219/

Wil jij onderdeel zijn van de marktleider op het gebied van vooruitstrevende en veilige ICT-dienstverlening? Heb jij nieuwe ideeën over onze dienstverlening? Wil jij stage lopen zodat jij het geleerde in praktijk kan brengen voor jouw opleiding in de richting van Techniek/IT, zoals Informatica? Kom dan meewerken als stagiair-Full Stack Engineer. 

KPN beheert bedrijfsapplicaties, specifieke applicaties en daarmee totale werkplekken voor verschillende bedrijven. Daarnaast verzorgt KPN hosting, storage, WAN- en LAN connectiviteit en Helpdesk & local support dienstverlening. KPN heeft datacenters op verschillende locaties door heel Nederland.

Binnen het public operations team 2, dat voornamelijk in het KPN-pand in Amsterdam is gevestigd, werken wij nauw samen met Gemeente Amsterdam om zo hun dienstverlening optimaal te maken en te houden. Wij werken met de nieuwste tools en technieken.

Jouw rol als stagiair

In jouw rol als Full stack Engineer kan je met van alles kennis maken en aan de slag gaan. Je werkt samen met een full stack engineer om een optimalisatie binnen onze toolingsystemen zoals Splunk en Puppet te maken. Of je zit bijvoorbeeld aan de knoppen om met Linux aan de slag te gaan. Vooral je handen uit je mouwen steken en zelf initiatief tonen wordt verwacht in jouw rol.

Deze meewerkstage leent zich er ook toe om gecombineerd te worden met een onderzoek/afstuderen. De werkzaamheden zullen voornamelijk vanuit Amsterdam uitgevoerd worden (locatie KPN).

Wat verwachten wij van jou?

  • HBO in de richting van IT/Techniek (zoals: Informatica, Business Informatics, Software Developer, Data Science e.d.)
  • Je bent minimaal 5-6 maanden beschikbaar
  • Je hebt kennis van Agile werken.
  • Kennis van Microsoft en/of Linux producten en operating systems is een vereiste
  • Kennis/interesse in ‘IT Security frameworks and standards’
  • Initiatief, een hands-on mentaliteit en een frisse blik!
  • Je staat open voor modern technieken en tools (big data, Service Orchestration, Puppet, e.d…)

Wat bieden wij?

  • Werken in een zeer innovatieve omgeving met de nieuwste tools en methodieken
  • Leren met verschillende technieken.
  • Doorgroeien? Stagiair(e)s worden zeer gewaardeerd, KPN streeft ernaar om jou door te laten groeien naar de baan die jij wilt.
  • Marktconforme stagevergoeding.
  • Gezellige bijeenkomsten zoals uitjes, borrels en lunches georganiseerd.

Wie zijn wij?

KPN Business Operations is marktleider in het ontwerpen, implementeren, beheren en adviseren over vooruitstrevende en veilige ICT dienstverlening. We willen hierin de beste zijn. Dankzij onze dienstverlening kunnen onze grootzakelijke klanten altijd en overal op een veilige manier toegang krijgen tot informatie. Wij bieden een breed spectrum aan ICT-producten en diensten, zoals mobile, fixed, werkplekbeheer en gebruikersondersteuning, datacentra, applicaties en cloud diensten.

Meer informatie of solliciteren?

Wij zien graag jouw sollicitatie tegemoet, door op de blauwe button ‘solliciteer direct’ te klikken. Voor meer informatie over deze functie of procedure kun je contact opnemen met Lisa de Kok, lisa.dekok@kpn.com, 06 22 29 76 40.

HBO Meewerkstage Tooling Implementatie

Implementeer de toolingset in onze bruisende omgeving

Hoe? Tooling en implementatie specialist
Waarom? Leren implementeren van toolingsystemen en optimaal inrichten.
Waar? Amsterdam, naast station Sloterdijk
Met wie? Generic Application Services Team samen met diverse KPN klantenteams

Ben jij goed met Puppet, volg je een studie in de richting van IT/Techniek en wil jij laten zien dat je klaar bent om dit tijdens een leerzame stage bij KPN te laten zien? Lees snel verder!

Als stagiair Tooling Implementatie bij KPN…

ga je aan de gang met onze IT deploy en beheertooling als tooling en implementatie specialist.  Je maakt kennis met diverse tools en gaat hier zelf mee aan de gang. Je werkt in het team samen met technisch consultants en developers. Je bent betrokken bij het optimaal inrichten en implementeren van onze toolset bij de diverse teams. Puppet is hiervoor de basis. Daarnaast zal je ook te maken krijgen met tooling voor patching, antivirus, service orchestration en dashboarding.

In deze opdracht ga je vooral zelf aan gang en wordt er veel initiatief van je verwacht.

De stageplek is opgezet als meewerkstage maar leent zich er ook toe om gecombineerd te worden als onderzoekstage.

Zo ziet je nieuwe team eruit

KPN Business Operations is marktleider in het ontwerpen, implementeren, beheren en adviseren over vooruitstrevende en veilige ICT dienstverlening. We willen hierin de beste zijn. Dankzij onze dienstverlening kunnen onze grootzakelijke klanten altijd en overal op een veilige manier toegang krijgen tot informatie. Wij bieden een breed spectrum aan ICT-producten en diensten, zoals mobile, fixed, werkplekbeheer en gebruikersondersteuning, datacentra, applicaties en Cloud diensten.

Wat verwachten wij van jou?

Als stagiair Tooling Implementatie …  

  • Volg je een HBO of WO studie in de richting van IT/Techniek, zoals (Technische) Informatica, Computer Science
  • Sta je open voor moderne technieken en tools (big data, Service Orchestration, Puppet, e.d.)
  • Heb je enige ervaring met programmeren / scripting
  • Heb je kennis van Microsoft en/of Linux producten en operating systems
  • Proactief, hands-on, zorgvuldig, overtuigend
  • Teamspeler en individueel sterk
  • Goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal
  • Minimaal 5-6 maanden beschikbaar, startdatum in overleg

Dit krijg je ervoor terug

Naast een enthousiast team met talentvolle collega’s bij een bedrijf dat volop in ontwikkeling is van telecombedrijf naar innovatief ICT-bedrijf, bieden we je het volgende:

  • Begeleiding van een ervaren collega, die je graag helpt om je verder te ontwikkelen
  • Werken in een zeer innovatieve omgeving met de nieuwste tools en methodieken
  • Doorgroeien? Stagiair(e)s worden zeer gewaardeerd, KPN streeft ernaar om jou door te laten groeien naar de baan die jij wilt
  • Marktconforme stagevergoeding
  • Gezellige bijeenkomsten zoals uitjes, borrels en lunches georganiseerd

Wij zijn KPN

We werken en leven steeds meer in de Cloud. Apparaten communiceren via het Internet of Things. Met onze smartphone hebben we de hele wereld op zak. En het mooiste is: het begint pas. De nieuwe mogelijkheden zijn eindeloos en bij KPN zit je er bovenop. Elke dag werk je mee om het leven leuker, vrijer en makkelijker te maken. Voor onze ruim vijf miljoen klanten, voor Nederland en voor jezelf. Wat je functie of vakgebied ook is.

Wil jij aan de basis staan van de nieuwe mogelijkheden? Ontdek hoeveel impact jij kunt hebben als stagiair bij KPN.

Meer informatie of solliciteren?

Wij zien graag jouw sollicitatie tegemoet. Voor meer informatie over deze functie of procedure kun je contact opnemen met Lisa de Kok, lisa.dekok@kpn.com, 06 22 29 76 40.

Optiver - Algorithmic Trader

Algorithmic Trader Would you like to price and trade financial products while being responsible for the design, development and improvement of our trading algorithms at the same time? As an Algorithmic Trader at Optiver you will be fully responsible for the performance of an algorithm, from analysis to the actual implementation and execution. Ideally, you have a technical academic degree, solid programming skills and a great interest in financial markets and research.

Who we are We are Optiver, an international trading company, headquartered in Amsterdam. With more than 700 colleagues across four continents we constantly offer fair and highly competitive prices for the buying and selling of stocks, bonds, options, futures, ETF’s et cetera. It is called ‘market making’. We build markets and provide liquidity to international exchanges in Europe, the US and Asia Pacific. We make financial markets fair, open and reliable. We do not only trade when we feel like it. Not only when our outlook is bright, but 24 hours a day. Whichever way the markets go, we are there, always at our own risk, using our own capital. ‘Value the difference’ sums it up perfectly. It explains in a nutshell what we do every day. It also invites you to explore how we do our job differently. We have valued that difference since 1986; the year we started on the Amsterdam based European Options Exchange with a single floor trader. Today we are one of the most dynamic, innovative and successful companies in The Netherlands and beyond.

What you’ll do As our Algorithmic Trader you will not only trade and price financial products, but you will also analyse current strategies as well as optimise and implement new trading strategies. You will be fully responsible for the performance of an algorithm, from observing and analysing to testing and implementing it in real life. In order to seize every opportunity in the market and stay ahead of the competition, you are able to combine you pro-active and innovative mind with a strong work ethic. Finally, you are determined to be constantly on top of your market knowledge and personal development. In short, as our Algorithmic Trader you will:

  • price and trade financial products;
  • analyse, optimise and implement current and new trading strategies;
  • improve our trading methods and models, which varies from development to implementation;
  • be constantly on top of market knowledge and new theories on trading related subjects.

After a two-month intensive training program involving classroom work, trading desk simulation exercises and live market trading – with real money – you will start trading at your own desk. We believe hands-on experience is the best way to learn and that is exactly what we provide.

 

What you’ll need

  • a technical academic degree, preferably in Computer Science, Applied Mathematics/Physics, Engineering or a relevant degree with a research component;
  • at least 6 months solid working experience with C++, C#, JAVA, VBA and/or MATLAB;
  • a desire to work closely with various technology- and trading teams to translate complex algorithms to elegant technical solutions;
  • excellent numerical and analytical skills;
  • a strong affinity for financial markets and a numbers-orientated character;
  • an accurate, pro-active mind and the ability to solve problems;
  • a competitive attitude and eagerness to constantly improve yourself;
  • the ability to cope with increasing responsibility;
  • good communication and teamwork skills;
  • experience with numerical analysis, probability theory and statistics.

What you’ll get Optiver is above all a state of mind. We are looking for you when you believe in daily improvement, when you like to be seriously rewarded for your performance and when you easily adapt to change and enjoy some humour and fun. To be concrete, we offer you an excellent remuneration. But we also offer you great secondary benefits such as fully paid first-class commuting expenses, attractive profit sharing structure, relocation packages, training opportunities, discounts on health insurance, breakfast and lunch facilities, sports and leisure activities, Friday afternoon drinks and even weekly in-house chair massages.

Interested? We are 350 highly educated professionals from over 30 different countries that work at Optiver in Amsterdam. We aim to be unrivalled in our industry, by being talented, creative and result driven. And it doesn’t matter how we dress or what we believe in, as long as we exceed our and each others expectations. If you are ready to apply, and we hope you are, apply directly for the position of Algorithmic Trader here. Please provide us with a CV and letter of motivation in English. Applications without a letter of motivation will not be reviewed. When we think the ‘magic’ is there, you will hear from us sooner than you expect. If you have any questions feel free to contact the recruiter on +31 (0)20 708 70 00. N.B. Once you have applied for the Algorithmic Trader position and got selected, you will be required to take 3 numerical tests to measure your mathematical and analytical skills.

 

Optiver - Junior Researcher

Junior Researcher Are you looking for bigger challenges? Do you want to use your analytical skills to solve real world problems and see the results right away? Do you enjoy writing computer programs? Then the Junior Researcher position might be a great opportunity for you!

What you’ll do As a Junior Researcher you will work in a team with traders and researchers, right on the trading floor. You will spend your first weeks at Optiver in a structured training program to learn about options, market making and delta 1. You will then immediately start your first project, with the support of a senior researcher. Within a few months, you will play a key role in developing automated analysis programs and trading algorithms.

What you'll need

  • academic degree with very good grades (e.g. engineering, physics, math, econometrics, computer science);
  • programming experience in any language (C, C++, Python, Basic, JAVA, etc.);
  • ability to apply basic concepts of probability, calculus and linear algebra;
  • ability to carry a project on your own in a structured way within a short timeframe;
  • competitive attitude and eagerness to constantly improve yourself;
  • self-starting, ‘can do’ attitude;
  • ability to learn quickly;
  • excellent verbal and written English skills.

What you'll get Optiver is above all a state of mind. We are looking for you when you believe in daily improvement, when you like to be seriously rewarded for your performance and when you easily adapt to change and enjoy some humour and fun. To be concrete, we offer you an excellent remuneration. But we also offer you great secondary benefits such as fully paid first-class commuting expenses, a premium-free pension, attractive profit sharing structure, relocation packages, training opportunities, discounts on health insurance, breakfast and lunch facilities, sports and leisure activities, Friday afternoon drinks and even weekly in-house chair massages. We consider the Junior Researcher position to be a starting point for a motivated talent who wants to develop further within Optiver. Interested? We are 350 highly educated professionals from over 30 different countries that work at Optiver in Amsterdam. We aim to be unrivalled in our industry, by being talented, creative and result driven. And it doesn’t matter how we dress or what we believe in, as long as we exceed our and each others expectations. If you are ready to apply, and we hope you are, apply directly for the position of Junior Researcher here. Please provide us with a CV, a letter of motivation and the puzzle solution (see our website) in English. Applications without an answer to the puzzle and a letter of motivation will not be reviewed. When we think the ‘magic’ is there, you will hear from us sooner than you expect. If you have any questions feel free to contact the recruiter on +31 (0) 20 708 70 00.

 

Optiver - Trader

Trader Getting excited about pricing and trading financial products in a dynamic, fast changing environment? As a Trader at Optiver you will not only trade, but you will also develop an excellent understanding of risks, position management and market trends. If you can complement this with an academic degree, a passion for financial markets and excellent numerical skills, you might be the Trader we are looking for.

Who we are We are Optiver, an international trading company, headquartered in Amsterdam. With more than 700 colleagues across four continents we constantly offer fair and highly competitive prices for the buying and selling of stocks, bonds, options, futures, ETF’s et cetera. It is called ‘market making’. We build markets and provide liquidity to international exchanges in Europe, the US and Asia Pacific. We make financial markets fair, open and reliable. We do not only trade when we feel like it. Not only when our outlook is bright, but 24 hours a day. Whichever way the markets go, we are there, always at our own risk, using our own capital. ‘Value the difference’ sums it up perfectly. It explains in a nutshell what we do every day. It also invites you to explore how we do our job differently. We have valued that difference since 1986; the year we started on the Amsterdam based European Options Exchange with a single floor trader. Today we are one of the most dynamic, innovative and successful companies in The Netherlands and beyond.

What you'll do At Optiver we don’t hire trading clerks; we hire traders. As our new Trader you will be working in a highly competitive and fast changing environment. You need to be able to continuously price and trade financial products while managing a complex portfolio of financial instruments. This means you will also develop a strong understanding of risk- and position management. We value traders who take initiative in improving pricing models and show innovation with new trading strategies in order to seize any opportunity that should arise in the market. Finally, you need to be dedicated to constantly improve your market knowledge and develop your personal skills. So in short, as Trader you will:

  • price and trade financial products;
  • maintain a complex portfolio of financial instruments;
  • manage positions in derivatives and equities;
  • continuously analyse the risk of your position;
  • take initiative to improve trading methods and models;
  • be keen to enhance your market knowledge and personal skills.

After a two-month intensive training program involving classroom work, trading desk simulation exercises and live market trading— with real money—you will start trading at your own desk. We believe hands-on experience is the best way to learn and that is exactly what we provide.

What you’ll need

  • an academic degree in Computer Science, Engineering, Mathematics, Physics, Econometrics, Finance or equivalent;
  • excellent numerical and analytical skills;
  • a strong affinity for financial markets and a flair for numbers;
  • a pro-active, accurate mind and a problem solving nature;
  • fast decision making skills under pressure;
  • competitive attitude and eagerness to constantly improve yourself;
  • the ability to cope with rapidly increasing responsibilities;
  • computer programming skills are not required but definitely a plus.

What you’ll get Optiver is above all a state of mind. We are looking for you when you believe in daily improvement, when you like to be seriously rewarded for your performance and when you easily adapt to change and enjoy some humour and fun. To be concrete, we offer you an excellent remuneration. But we also offer you great secondary benefits such as fully paid first-class commuting expenses, attractive profit sharing structure, relocation packages, training opportunities, discounts on health insurance, breakfast and lunch facilities, sports and leisure activities, Friday afternoon drinks and even weekly in-house chair massages.

Interested? We are 350 highly educated professionals from over 30 different countries that work at Optiver in Amsterdam. We aim to be unrivalled in our industry, by being talented, creative and result driven. And it doesn’t matter how we dress or what we believe in, as long as we exceed our and each others expectations. If you are ready to apply, and we hope you are, apply directly for the position of Trader here. Please provide us with a CV and letter of motivation in English. Applications without a letter of motivation will not be reviewed. When we think the ‘magic’ is there, you will hear from us sooner than you expect. If you have any questions feel free to contact the recruiter on +31 (0) 20 708 70 00. N.B. Once you have applied for the Trader position and got selected, you will be required to take 3 numerical tests to measure your mathematical and analytical skills.

Optiver - Trader Assistant (20 hrs/week)

Trader Assistant (Academic part-time job) (20 hrs per week) Do you have the ambition to become a Trader, but still have at least 9 months to study? Getting excited about the option to write your thesis at a leading global trading firm? If you are currently based in the Netherlands, studying towards an academic degree combined with a significant interest in financial markets and solid working experience in Excel and VBA, you might be our new Trader Assistant.

Who we are We are Optiver, an international trading company, headquartered in Amsterdam. With more than 700 colleagues across four continents we constantly offer fair and highly competitive prices for the buying and selling of stocks, bonds, options, futures, ETF’s et cetera. It is called ‘market making’. We build markets and provide liquidity to international exchanges in Europe, the US and Asia Pacific. We do not only trade when we feel like it. Not only when our outlook is bright, but 24 hours a day. Whichever way the markets go, we are there, always at our own risk, using our own capital. ‘Value the difference’ sums it up perfectly. It explains in a nutshell what we do every day. It also invites you to explore how we do our job differently. We have valued that difference since 1986; the year we started on the Amsterdam based European Options Exchange with a single floor trader. Today we are one of the most dynamic, innovative and successful companies in The Netherlands and beyond.

What you’ll do As a Trader Assistant within Optiver you will be working in a highly competitive and fast changing environment. You will not only act as the key link between our traders and our Mid Office department, but your daily tasks will also exist of assisting the traders, managing and importing large amounts of data, structuring trading sheets and administrating trading files. With your solid VBA skills you are able to complete these tasks, but we will also challenge you to learn new programming languages like Lua and C++. Please note: For this junior trading role we are looking for someone who is in university for at least the next 9 months and you are determined to start your career in Trading after finishing your studies. What you’ll need

  • an academic degree, preferably in Computer Science, Engineering, Mathematics, Physics, Econometrics, Finance or equivalent;
  • advanced knowledge of Excel and experience with VBA;
  • strong affinity for financial markets;
  • a numbers-orientated character and a great attention to detail;
  • excellent numerical and analytical skills;
  • the ability to work in an accurate and structured way in order to solve problems;
  • willingness and ability to learn new programming languages (C++, Lua).

What you’ll get Optiver is above all a state of mind. We are looking for you when you believe in daily improvement, when you like to be seriously rewarded for your performance and when you easily adapt to change and enjoy some humour and fun. To be concrete, we offer you an excellent remuneration. But we also offer you great secondary benefits such as the possibility to write your thesis at Optiver, explore trading from different perspectives, fully paid first-class commuting expenses, attractive profit sharing structure, training opportunities, discounts on health insurance, breakfast and lunch facilities, sports and leisure activities, Friday afternoon drinks and even weekly in-house chair massages.

Interested? We are 350 highly educated professionals from over 30 different countries that work at Optiver in Amsterdam. We aim to be unrivalled in our industry, by being talented, creative and result driven. And it doesn’t matter how we dress or what we believe in, as long as we exceed our and each others expectations. If you are ready to apply, and we hope you are, apply directly for the position of Trader Assistant here. Please provide us with a CV and letter of motivation in English. Applications without a letter of motivation will not be reviewed. When we think the ‘magic’ is there, you will hear from us sooner than you expect. If you have any questions feel free to contact the recruiter on +31 (0) 20 708 70 00. N.B. If you are selected to proceed to the next round for the position of Trader Assistant, you will be required to take an online assessment and the official trading tests.

Riskquest

Zet jij graag je tanden in complexe wiskundige puzzels? Vind jij het leuk om klanten verder te helpen? Ontwikkel jij de beste risicomodellen voor toonaangevende financiële instellingen in Nederland?

 

Risk Management Consultant

Als Risk Consultant binnen RiskQuest heb je veel contact met klanten van financiële instellingen en leer je in een korte tijd veel verschillende financiële modellen kennen. Deze modellen helpen financiële instellingen om inzicht te krijgen in hun risicoprofiel en in hun klanten. Je krijgt directverantwoordelijkheid en je werkt samen met jouw RiskQuest collega’s aan projecten bij banken,verzekeraars en pensioenfondsen. Naast een zeer goede compensatie, bieden wij flexibele werktijden, veel inhoudelijke uitdagingen en ontwikkelingsmogelijkheden.

Wie ben je?

Een talentvolle, sociale en gemotiveerde master student of starter. Je wilt bijdragen aan de financiële sector, houdt van wiskundige puzzels en wil jezelf ontplooien binnen kwantitatieve modelleren. Verder heb je een brede kijk op de wereld.

Wat bieden wij jou bij RiskQuest:

  • Werken in een zeer hoog opgeleid, jong en enthousiast team van kwantitatieve specialisten met een informele cultuur; jouw stem en visie draagt bij aan het succes van RiskQuest.

  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling door het volgen van een opleiding.

  • Uiteenlopende projecten bestaande uit het ‘echte’ modelleer werk: geen audit- en

    proceswerk, maar modelleerwerkzaamheden uitvoeren.

  • Flexibele werktijden en verschillende uitdagende projecten voor internationale banken,

    pensioenfondsen en verzekeraars.

  • Een kantoor op de Herengracht in Amsterdam.

  • Een boven gemiddeld salaris, laptop, telefoon, OV kaart (1e klas), bonus en een winstdeling.

Wat vragen wij van jou als Risk Consultant:

  • Een (bijna) afgeronde MSc. of PhD. in een kwantitatieve studierichting (econometrie, actuariële wetenschappen, wiskunde, natuurkunde of aanverwante studies).

  • Aantoonbare kennis en interesse in programmeren en analyseren van grote hoeveelheden data m.b.v. Matlab, SAS, R en Python.

  • Kennis van financieel risicomanagement en waardering van financiële instrumenten/producten is een pré.

  • Uitstekende communicatieve en schriftelijke vaardigheden in het Nederlands & Engels.

  • Competenties: voor ons team zijn wij opzoek naar sociale teamspelers met uitstekende planningsvaardigheden. Verder beschik je over hoog probleemoplossend vermogen en bent in staat hoofd- van bijzaken te onderscheiden. Daarnaast ben je analytisch, accuraat en resultaat gedreven.

Over RiskQuest

RiskQuest is een adviesbureau gespecialiseerd in het ontwikkelen en valideren van (risico)modellen voor de financiële sector. In een steeds complexere wereld is ook steeds meer behoefte aan het beheren van risico's. Modellen zijn hierbij een belangrijk instrument. Onze dienstverlening richt zich op alle aspecten rondom het gebruik van modellen: data, modelontwikkeling, validatie, beleid en strategie.

In de afgelopen 10 jaar hebben wij een indrukwekkend klantenbestand mogen opbouwen. We werken voor alle grote Nederlandse financiële instellingen waar we veel impact hebben. Daarnaast breiden we onze dienstverlening steeds verder uit in de vorm van een label voor big data initiatieven. Zo hebben we een risk management rating-tool gebouwd voor een aantal gemeentes in de publieke sector en hebben we en paar succesvolle big data gerelateerde projecten afgerond (www.data-quest.nl).

RiskQuest bestaat uit een team van ruim twintig ambitieuze individuen met allemaal een kwantitatieve achtergrond op gebied van econometrie, wiskunde en natuurkunde. Onderlinge sociale contacten en een informele werksfeer met veel individuele vrijheid vinden we belangrijk. Hierdoor wordt je snel een onderdeel van een hecht team.

Interesse in de vacature Risk Management Consultant?


Stuur jouw motivatie, CV en cijferlijst naar recruitment@riskquest.com.

Voor vragen over het sollicitatie proces kun je contact opnemen met Jiske Scherpenborg op +31639138666.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.


INTERNSHIP: DEVELOPMENT OF DIELECTRIC RESONATOR METASURFACE LENSES

https://www.tno.nl/en/career/vacancies/internship-development-of-dielectric-resonator-metasurface-lenses/a0sb000000vplddeaw/

   LOCATION

   Delft

   EDUCATION TYPE

   university (wo)

   TYPE

   Internship and graduation project

   HOURS A WEEK

   Fulltime - 40

WHAT WILL YOU BE DOING?

In a lot of applications you can find optical research of TNO, for example: in monitoring the size of the hole in the ozone layer, optimizing oil production, mobile phone chips and in non-invasive glucose measurements for diabetics. The Optics Research Group (70FTE) is one of the leading Optics groups within Europe for design and development of high-performance optical solutions.
TNO Optics works closely together with other research groups within the Nanotechnology Cluster in Delft (200FTE), in particular, with Opto-Mechatronics, Space Systems Engineering and Nano-Instrumentation for the development of new instruments for Space and Semiconductor Equipment applications. Combining our knowledge of optics with expertise available in these research groups enables us to offer complete measurement solutions to our customers. This is strengthened by extensive in-house laboratory facilities and specialized manufacturing capabilities.

WHAT DO WE REQUIRE OF YOU?

We are now looking for an intern for:
Development of dielectric resonator metasurface lenses (Bachelor/Master >3-6 months):
Metasurfaces of plasmonic and or dielectric nano resonators have emerged in the last years as a new technological platform for the realization of unconventional optical components. Their design requires the use of accurate, still efficient design strategies and tools.

As an intern you will be assessing the software package S4 and the TU/e in-house developed code for comparison (in terms of computation time/accuracy) with currently adopted tools (Comsol/HFSS). 

You will be working with selected tools for the design of metasurface lenses: THz generation (800 nm), High NA lens (193 nm) and a lens for Photonic IC – fiber coupling.

Depending on the available time, there is always the possibility for you to address additional topics. For instance you could be working on the development of a Matlab framework (using the selected tool) for the design of multisurface structures and / or work on local optimization of metasurfaces depending on phase sampling/radiation characteristics.

As an intern we require you to be a Bachelor or Master student in Physics or Electrical Engineering with a specific interest and / or expertise in Optics/Electromagnetics. If you recognize yourself in this profile and are enthusiastic about the assignment, feel free to apply for the position of intern at the Optics department.

WHAT CAN YOU EXPECT OF YOUR WORK SITUATION?

TNO is an independent research organisation whose expertise and research make an important contribution to the competitiveness of companies and organisations, to the economy and to the quality of society as a whole. Innovation with purpose is what TNO stands for. With 3000 people we develop knowledge not for its own sake but for practical application. To create new products that make life more pleasant and valuable and help companies innovate. To find creative answers to the questions posed by society. We work for a variety of customers: governments, the SME sector, large companies, service providers and non-governmental organisations. Working together on new knowledge, better products and clear recommendations for policy and processes. In everything we do, impact is the key. Our product and process innovations and recommendations are only worth something if our customers can use them to boost their competitiveness.

WHAT CAN TNO OFFER YOU?

You want to work on the precursor of your career; a work placement gives you an opportunity to take a good look at your prospective future employer. TNO goes a step further. It’s not just looking that interests us; you and your knowledge are essential to our innovation. That’s why we attach a great deal of value to your personal and professional development. You will, of course, be properly supervised during your work placement and be given the scope for you to get the best out of yourself. Naturally, we provide suitable work placement compensation.

HAS THIS VACANCY AROUSED YOUR INTEREST?

Then please feel free to apply on this vacancy! For further questions don’t hesitate to contact us.

Contactpersoon: Giampiero Gerini
Phone number: +31 (0)88-86 64188

INTERNSHIP: DEVELOPMENT OF A LENS FOR WIDE SCANNING PHASED ARRAYS

https://www.tno.nl/en/career/vacancies/internship-development-of-a-lens-for-wide-scanning-phased-arrays/a0sb000000vpllbeag/

   LOCATION

   Delft

   EDUCATION TYPE

   university (wo)

   TYPE

   Internship and graduation project

   HOURS A WEEK

   Fulltime - 40

  WHAT WILL YOU BE DOING?

In a lot of applications you can find optical research of TNO, for example: in monitoring the size of the hole in the ozone layer, optimizing oil production, mobile phone chips and in non-invasive glucose measurements for diabetics. The Optics Research Group (70FTE) is one of the leading Optics groups within Europe for design and development of high-performance optical solutions.
TNO Optics works closely together with other research groups within the Nanotechnology Cluster in Delft (200FTE), in particular, with Opto-Mechatronics, Space Systems Engineering and Nano-Instrumentation for the development of new instruments for Space and Semiconductor Equipment applications. Combining our knowledge of optics with expertise available in these research groups enables us to offer complete measurement solutions to our customers. This is strengthened by extensive in-house laboratory facilities and specialized manufacturing capabilities.

WHAT DO WE REQUIRE OF YOU?

We are now looking for an intern for:
Development of a lens for wide scanning phased arrays (Master >6 months):
Active/Phased arrays on board of airborne platforms are required to have low profile and mass for aerodynamic and mechanical  integration. At the same time, they are required to steer electronically the beam over a very large angular range to guarantee the satellite communication when flying also at high latitudes. A properly designed lens structure on top of the antenna array would allow to satisfy all these challenging requirements.
As an intern you will be working on an analysis with Grasp and comparison with ray-tracing results. You will be developing code for optimization of 2D dielectric lens (based on the existing 3D dielectric lens analysis tool and the 2D phase surface optimization tool). You will (together with your supervisor) be responsible for the assessment of non-imaging optics design techniques to shape the lens. Next to that you will be performing a theoretical study of the impedance matching due to coupling variation in case of not linear phase distribution on the array elements and you will work in the design of matching layers for the lens to reduce reflections and possible surface waves.

As an intern we require you to be a Master student in Physics or Electrical Engineering with a specific interest and an expertise in Optics/Electromagnetics. If you recognize yourself in this profile and are enthusiastic about the assignment, feel free to apply for the position of intern at the Optics department.

WHAT CAN YOU EXPECT OF YOUR WORK SITUATION?

TNO is an independent research organisation whose expertise and research make an important contribution to the competitiveness of companies and organisations, to the economy and to the quality of society as a whole. Innovation with purpose is what TNO stands for. With 3000 people we develop knowledge not for its own sake but for practical application. To create new products that make life more pleasant and valuable and help companies innovate. To find creative answers to the questions posed by society. We work for a variety of customers: governments, the SME sector, large companies, service providers and non-governmental organisations. Working together on new knowledge, better products and clear recommendations for policy and processes. In everything we do, impact is the key. Our product and process innovations and recommendations are only worth something if our customers can use them to boost their competitiveness.

WHAT CAN TNO OFFER YOU?

You want to work on the precursor of your career; a work placement gives you an opportunity to take a good look at your prospective future employer. TNO goes a step further. It’s not just looking that interests us; you and your knowledge are essential to our innovation. That’s why we attach a great deal of value to your personal and professional development. You will, of course, be properly supervised during your work placement and be given the scope for you to get the best out of yourself. Naturally, we provide suitable work placement compensation.

HAS THIS VACANCY AROUSED YOUR INTEREST?

Then please feel free to apply on this vacancy! For further questions don’t hesitate to contact us.
Contactpersoon: Giampiero Gerini
Phone number: +31 (0)88-86 64188

STAGE/MASTER THESIS: ADDITIVE MANUFACTURING FOR RUBBERLIKE POLYMERS AND FIBER REINFORCED PLASTICS

https://www.tno.nl/nl/career/vacatures/stage-master-thesis-additive-manufacturing-for-rubberlike-polymers-and-fiber-reinforced-plastics/a0sb000000xtedreaw/ 

    LOCATIE

    Rijswijk

    OPLEIDINGSNIVEAU

    wo

    TYPE

   Stage en afstuderen

   UREN PER WEEK

   Fulltime – 40

WAT GA JE DOEN?

Voor ons onderzoek naar de toepassing van Additive Manufacturing in het defensie domein, zijn we continu bezig om de mogelijkheden van de nieuwe technologie te inventariseren. De Nederlandse krijgsmacht past onze bevindingen direct toe, zowel in Nederland als in missiegebieden in het buitenland. Het voordeel van additive manufacturing (AM) in deze context is de mogelijkheid om (reserve) onderdelen te maken waar en wanneer ze nodig zijn. Bij TNO beoordelen we de kwaliteit van de AM geproduceerde onderdelen voor militaire operaties. Het Ministerie van Defensie gebruikt deze informatie om richting te geven aan de toepassing van AM in de gehele organisatie. Momenteel hebben we een aantal onderwerpen op het gebied van AM, waar we nieuwe onderzoeksprojecten starten. Een van deze onderwerpen is AM met rubberachtige polymeren, deze kunnen de productie van rubberachtige onderdelen mogelijk maken. Dit is een interessante toevoeging naast de hard polymeer onderdelen die momenteel gemaakt worden. Voor rubberachtige onderdelen is de robuustheid van het onderdeel, zowel in statische als dynamische belasting, relevant voor de toepassingen. Hier zijn we op zoek naar iemand die een of meerdere teststandaarden kan ontwerpen, die gebruikt kunnen worden om de kwaliteit te beoordelen van de 3D geprinte onderdelen gemaakt van rubberachtige polymeren.

Een ander onderwerp is de techniek van het 3D printen van vezel versterkte kunststoffen. Deze techniek heeft het potentieel om additive manufacturing van hoog belaste onderdelen mogelijk te maken. Echter, er is weinig bekend over de kwaliteit van de geproduceerde proefstukken en de verandering van hun eigenschappen over tijd, vooral vergeleken met conventioneel geproduceerd onderdelen. Voor dit project zijn we op zoek naar iemand die een vergelijk kan maken tussen conventioneel geproduceerde en 3D geprinte vezel versterkte kunststoffen.

De afdeling Explosions, Ballistics and Protection zit in Rijswijk en Den Haag Ypenburg. Bij de afdeling werken ongeveer 45 collega’s gezamenlijk aan nationale en internationale projecten voor onder andere het Ministerie van Defensie en de (defensie)industrie. TNO is een wereldspeler op dit gebied, door inzet van geavanceerde modellen en unieke faciliteiten voor het beproeven van beschermingssystemen en materialen. Je toekomstige collega's zijn experts in hun vak; vaak behoren ze tot de wereldtop. Ze zijn zeer gemotiveerd om hun kennis in te zetten om onze klanten van innovatieve oplossingen te voorzien. De werksfeer is informeel. Wil je meer weten over onze afdeling? Kijk dan hier: https://www.tno.nl/nl/samenwerken/expertise/technical-sciences/explosionsballistics-and-protection/
 

WAT VRAGEN WIJ VAN JOU?

  • Bachelor of Master student Luchtvaart- en ruimtevaarttechniek, toegepaste natuurkunde, materiaalkunde, werktuigbouwkunde of vergelijkbaar;
  • Een interesse voor materiaal onderzoek en additive manufacturing;
  • Beschikbaar voor een minimum van 3 maanden, start in overleg;

WAT MAG JE VAN JE WERKOMGEVING VERWACHTEN?

TNO is een onafhankelijke onderzoeksorganisatie die op basis van haar expertise en onderzoek een belangrijke bijdrage levert aan de concurrentiekracht van bedrijven en organisaties, aan de economie en aan de kwaliteit van de samenleving als geheel. Met zo’n 3000 medewerkers werken we voor uiteenlopende opdrachtgevers: overheden, het mkb, grote bedrijven, dienstverleners en maatschappelijke organisaties. Samen werken we aan nieuwe kennis, betere producten, heldere adviezen over beleid en processen. Bij alles wat we doen, draait het om impact. Onze product- en procesinnovaties en onze adviezen hebben pas écht zin als de opdrachtgever daarmee zijn concurrentiepositie kan verbeteren. Als de overheid daarmee haar beleid doelmatiger kan inrichten. En als het mensen en organisaties daadwerkelijk verder helpt.

WAT KAN TNO JE BIEDEN?

Jij wilt werken aan de voorloper van jouw carrière. Een stage geeft de mogelijkheid om een kijkje te nemen bij wellicht jouw toekomstige werkgever. TNO gaat daarin een stap verder. Je neemt niet alleen een kijkje, jij en jouw kennis zijn essentieel voor onze innovaties. We hechten daarom veel waarde aan jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling.
Uiteraard word je goed begeleid tijdens je stage, tegelijkertijd geven we je de ruimte om jezelf te ontplooien. Vanzelfsprekend bieden we je een passende stagevergoeding aan.

HOE ZIET HET PROCES ERUIT?

Voor deze stage/afstudeer opdracht is het nodig dat een kandidaat een verklaring van geen bezwaar (VGB) aanvraagt bij de AIVD. Voor verkrijgen van deze VGB dien je in bezit te zijn van een Nederlandse nationaliteit. Meer informatie over het aanvragen van een VGB is te verkrijgen via de website van de AIVD.

HEEFT DEZE VACATURE IETS BIJ JE LOS GEMAAKT?

Dan zie ik je sollicitatie graag tegemoet!
Mocht je nog vragen hebben dan kun je contact met ons opnemen.


Contactpersoon: Hugo Dijkers
Telefoonnummer: +31 (0)88-86 62628

MASTER THESIS: VERSNELLINGEN IN VOERTUIG IED-EXPLOSIE TESTEN

https://www.tno.nl/nl/career/vacatures/master-thesis-versnellingen-in-voertuig-ied-explosie-testen/a0sb000000xteepeaw/

   LOCATIE

    Rijswijk

   OPLEIDINGSNIVEAU

   wo

   TYPE

   Stage en afstuderen

   UREN PER WEEK

   Fulltime – 40    

WAT GA JE DOEN?

Militaire voertuigen dienen onder operationele omstandigheden een bepaald niveau van bescherming te bieden tegen dreigingen, zoals bermbommen of Improvised Explosive devices (IED’s). Deze voertuigen worden getest in een IED-scenario, waarbij metingen worden uitgevoerd om de bescherming van de inzittenden te bepalen. Additioneel bij deze testen, voert TNO extra metingen, zoals versnellingsmetingen, uit om de respons van het voertuig en dummy inzittenden beter te karakteriseren. Deze versnellingen zijn multi- en hoogfrequent, waardoor conventionele
meet methoden en analysetechnieken niet optimaal toegespitst zijn op dit soort explosie belastingen op voertuigen.

Het doel van de opdracht is om tot een concept te komen voor het verbeteren van de meet methode en de analysemethode. Deze verbeteringen kunnen doorgevoerd worden in voertuig IEDexplosie testen en dragen daarmee bij aan het optimaliseren van de bescherming van inzittenden tegen IED’s.

De verbetering van de meet methode kan met eindige elementen simulaties (FEM) onderbouwd worden en uiteindelijk beproefd worden in lopende testen. Verbetering van de analysemethode richt zich op signaal analyse in het frequentie domein.

De afdeling Explosions, Ballistics and Protection zit in Rijswijk en Den Haag Ypenburg. Bij de afdeling werken ongeveer 45 collega’s gezamenlijk aan nationale en internationale projecten voor onder andere het Ministerie van Defensie en de (defensie)industrie. TNO is een wereldspeler op dit
gebied, door inzet van geavanceerde modellen en unieke faciliteiten voor het beproeven van beschermingssystemen en materialen. Je toekomstige collega's zijn experts in hun vak; vaak behoren ze tot de wereldtop. Ze zijn zeer gemotiveerd om hun kennis in te zetten om onze klanten van innovatieve oplossingen te voorzien. De werksfeer is informeel. Wil je meer weten over onze afdeling? Kijk dan hier: https://www.tno.nl/nl/samenwerken/expertise/technical-sciences/explosionsballistics-and-protection/

WAT VRAGEN WIJ VAN JOU?

  • Masterstudent, bij voorkeur Werktuigbouwkunde of Lucht- en Ruimtevaarttechniek;
  • Duur afstudeer opdracht: 6 tot 9 maanden;
  • Start datum: januari 2018.

WAT MAG JE VAN JE WERKOMGEVING VERWACHTEN?

TNO is een onafhankelijke onderzoeksorganisatie die op basis van haar expertise en onderzoek een belangrijke bijdrage levert aan de concurrentiekracht van bedrijven en organisaties, aan de economie en aan de kwaliteit van de samenleving als geheel. Met zo’n 3000 medewerkers werken we voor uiteenlopende opdrachtgevers: overheden, het mkb, grote bedrijven, dienstverleners en maatschappelijke organisaties. Samen werken we aan nieuwe kennis, betere producten, heldere adviezen over beleid en processen. Bij alles wat we doen, draait het om impact. Onze product- en procesinnovaties en onze adviezen hebben pas écht zin als de opdrachtgever daarmee zijn concurrentiepositie kan verbeteren. Als de overheid daarmee haar beleid doelmatiger kan inrichten. En als het mensen en organisaties daadwerkelijk verder helpt.

WAT KAN TNO JE BIEDEN?

Jij wilt werken aan de voorloper van jouw carrière. Een stage geeft de mogelijkheid om een kijkje te nemen bij wellicht jouw toekomstige werkgever. TNO gaat daarin een stap verder. Je neemt niet alleen een kijkje, jij en jouw kennis zijn essentieel voor onze innovaties. We hechten daarom veel waarde aan jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling.
Uiteraard word je goed begeleid tijdens je stage, tegelijkertijd geven we je de ruimte om jezelf te ontplooien. Vanzelfsprekend bieden we je een passende stagevergoeding aan.

HOE ZIET HET PROCES ERUIT?

Voor deze opdracht is het noodzakelijk dat een kandidaat een verklaring van geen bezwaar (VGB) aanvraagt bij de AIVD. Voor verkrijgen van deze VGB dien je in bezit te zijn van een Nederlandse nationaliteit. Meer informatie over het proces van de VGB is te verkrijgen via de website van de AIVD.

HEEFT DEZE VACATURE IETS BIJ JE LOS GEMAAKT?

Dan zie ik je sollicitatie graag tegemoet!
Mocht je nog vragen hebben dan kun je contact met ons opnemen.


Contactpersoon: Hugo Dijkers
Telefoonnummer: +31 (0)88-86 62628

Graduate Trading Program

Interested in trading, developing trading strategies, applying AI and/or machine learning techniques and being on the edge of your seat while making decisions? Keep on reading! We offer you the opportunity to become a successful Trader at a world-renowned trading firm.

Flow Traders is at the intersection of finance, cutting edge technology and scientific research. Financial markets have made a rapid shift from trading in the pit towards algorithmic trading, and our firm has developed into an entrepreneurial and team driven FinTech Company.

As a Trader you manage and optimize our daily positions (pricing and trading) in a wide range of financial products including ETPs, bonds, derivatives, FX, crypto’ s and complexly structured products together with the Traders on your desk. You will formulate innovative trading strategies and, in close collaboration with our Software Engineers, develop trading models and tools that allow us to capitalize on opportunities swiftly and adequately.

Onboarding
As we do not expect you to have any far-reaching trading or finance knowledge upfront, we offer you an extensive onboarding program of 3 months. You will learn about our core business, the financial products we trade and the mathematics required to price them. You will also go through trading simulations and quantitative classes given by our Senior Traders. Gradually, you will take on more responsibilities, start monitoring markets, making split-second portfolio adjustments, and you will finish your onboarding program with a real trading project with other graduate Traders.

After your onboarding, you will be assigned to a trading desk based on your skills and interests. From that moment on you will start developing into one of the following trading areas:

Spread Trading
Focus on pricing challenging financial products that require impeccable risk/reward trading decisions.

As a Spread Trader, you will use statistical models to price and capitalize on expected price movements of a wide range of asset classes. This form of arbitrage is often less speed dependent. The edge comes from determining the true price of these products better than the rest of the market. You will constantly evaluate the risk/reward associated with your trades and positions based on robust statistical analysis combined with years of trading experience.

Quantitative Trading
Focus on applying Mathematics, Statistics, Probability Theory, Machine Learning techniques (e.g. deep neural networks) to create profitable trading strategies.

As a Quantitative Trader, you will work in a team consisting of Quantitative Traders, Traders and Quantitative Researchers to optimize existing trading strategies while learning how to ultimately develop your own trading ideas. You will back test, optimize and implement it in the trading engine to convert simulation results to a profitable trading strategy. Interest in Machine Learning Techniques and AI, experience is an advantage;

Tech Trading
Focus on optimizing our trading software in close collaboration with our Product Managers and Software Engineers. You will lead the process of the development of new tools that will improve several trading desks on the trading floor.

As a Technical Trader, you will use in-depth knowledge of market structure and algorithms to create strategies and setups that enable us to trade a large range of products effectively. You will create new approaches to automate trading and develop setups that resemble the strategic approaches of a screen Trader, allowing us to trade orders of magnitude faster, and in many more assets than would be possible with manual trading. Finally, you will provide guidance to our development department regarding the continuous development of our in-house trading software, using experience obtained from analyzing our automated trading, to improve our trading strategies.

Screen Trading
Continuously quoting bid and ask prices and making split second decisions based on movements in the market.

As a Screen Trader, your primary responsibility is to act as a market maker in a group of products. This can be based on high frequency trades on exchange, or requesting one of our counterparties to show a price off exchange. By offsetting all the different flows you will try to optimize the spread between buy and sell prices. In order to do this as efficiently as possible, we continuously have to improve on all fronts, for example developing new pricing models.

What you need to succeed:

  • University degree, preferably in Mathematics, Statistics, Econometrics, Engineering, Finance, Technology or related;

  • Demonstrable interest in trading and global financial markets;

  • Keen interest in IT systems, and an affinity for development languages (C, C++, Python, JAVA, or similar);

  • Innovative & creative high potential with excellent mental arithmetic and analytical skills;

  • Competitive, communicative and able to deliver under pressure;

  • A distinct ability to spot arising opportunities and the assertiveness to seize them;

  • Fluent in English;

  • Maximum of three years’ work experience.

We Offer

Flow Traders offers you an exciting job within the most dynamic environment. We like to think that talent grows at Flow and stays at Flow. To ensure this, we provide our employees with a great, non-hierarchical working environment with many opportunities and fantastic perks, such as:

  • Competitive salary and annual discretionary bonus;
  • Flow Academy for continuous learning;
  • We have our own in-house bar, gym and boat;
  • Breakfast, lunch, snacks and amazing coffee;
  • Table tennis, pool table, arcade and console games;
  • A yearly company trip and Christmas party that exceed expectations;
  • Fun team outings during the year;
  • Rotation within and between our offices worldwide;
  • And many more.

Recruitment process

Flow Traders recruits on-campus at several universities in the Netherlands, UK and Germany. Please check our events calendar on our website to find out if we are hosting an event at your university. It is highly recommend to attend one of our presentations!

  1. Apply through our website with a CV and convincing cover letter.
  2. A numerical test and a capacity test.
  3. A phone interview with a Recruiter with a focus on motivation and cultural fit.
  4. An interview with a Recruiter and a Trader with a focus on core business knowledge, brainteasers and skills.
  5. A case-study interview in our Amsterdam office, conducted by two Senior Traders.

For more information, please email careers.amsterdam@nl.flowtraders.com.
If you do not receive, a confirmation email after applying on our website, please contact careers.amsterdam@nl.flowtraders.com

Quantitative Trader

We are looking for a Quantitative Trader to join our Quantitative Trading team in our Amsterdam office. As a firm, we are at the intersection of scientific research, finance, and cutting edge technology. Financial markets have made a rapid shift from trading in the pit towards algorithmic trading, and our firm has developed into a FinTech company.

 

Our new Quantitative Trader will be responsible for developing trading strategies from scratch. Therefore, we expect you to be innovative, analytical, hands on and have a winning mentality. You will come up with your own trading ideas who will be profitable for Flow and you will receive the full support you need to develop this strategy. Thereafter, you will be monitor your own trading strategies in real-life to see how successful it is.

 

A Day in the Life

08:00

Start up systems and check on the latest news and market movements.

08:15

Stand up meeting trading: analysts give a briefing on the latest market developments and figures of the day, an IT operations representative briefs on the health of our systems: all systems are good!

08:30 - 9:30

A new developed strategy based on a curve model is live at another trading desk. I check if the setup is correct and if the model behaves correctly. Since the model is in a deployment phase it is very important to monitor the behavior of the strategy until someone else can fully takeover. I keep monitoring the strategy until 09:30.

09:30 - 12:00

Back at my own desk. I analyze last weeks data in Python while monitoring the behavior of the curve model on the site. Discuss the model with a fellow quant trader to see where we can improve.

12:00

Grab some lunch and eat it at my desk.

12:30 - 14:00

On my way to the training room. Today I am going to teach a group of junior traders how to implement a model as a new strategy in our trading platform.

14:00 - 15:00

Discus latest developments and planning with a development team.

15:00

Sync on the behavior of the curve model strategy.

15:30

Testing another new strategy in the simulation environment. This model is not ready for production yet but the results look promising. Most likely it is ready to run in production at my desk next week.

17:15

Monitor the curve model until markets close.

17:40

Back at my desk. Do some java coding to improve the curve model.

19:00

Going home.

 

Responsibilities

  • Develop trading strategies from scratch (eg: relative value) for our financial products;
  • Apply AI and Machine learning techniques (e.g. deep neural networks);
  • Manage your own trading book;
  • Work in close collaboration with our Software Developers, Quant Researches and Traders;
  • Back-testing and optimize models;
  • What You need to Succeed
  • University degree in engineering, physics, math, statistics, computer science (or similar) or PHD and a demonstrable interest in trading;
  • Interest in Machine Learning Techniques and AI, experience is an advantage;
  • Experience with a scientific programming language (C, C++, Python, JAVA, or similar);
  • Strong mathematical and statistical skills;
  • Ability to reason logically, deliver under pressure and take ownership;
  • Ability to spot opportunities, innovative and creative;
  • Competitive attitude, eager to learn, proactive and able to work in a team;
  • Maximum of three years’ work experience
  • Excellent verbal and written English skills.
  • Recruitment Process / onboarding
  • As we do not expect you to have any trading knowledge upfront, we offer you an extensive onboarding program. Within two months, you will learn about our core business, the financial products we trade, and the mathematics required for pricing them. You will go through quantitative and trading classes given by our senior Quants and Traders. Finally, you will finish your onboarding program with a co-project with Junior Traders.

 

Recruitment process

Please apply through our website with a CV and convincing cover letter. You will need to pass our IQ test and numerical test to be invited for the technical interview. During the recruitment process, you will meet several people from the Quant and Trading teams who will test your problem solving skills and your mathematics background. Up for a real Quant Trading challenge? Apply now!

Quantitative Researcher

 

Flow Traders is a leading principal trading firm with Headquarters in Amsterdam, and offices worldwide in New York, Singapore, Cluj, Romania and Hong Kong.

 

What you do:

We are looking for a Quantitative Researcher to join our Quantitative Research team. This is an exceptional opportunity for candidates to join a principal trading firm, working alongside some of the brightest minds in the industry.

 

As a firm, we are at the intersection of Scientific Research, Finance and cutting edge Technology. Financial markets have made a rapid shift from trading in the pit towards algorithmic trading, and our firm has developed into a FinTech company. 

 

A successful Quantitative Researcher, first and foremost, must be an expert in mathematics and statistics. We are looking for someone who loves to work with numbers and code automated trading algorithms. You should have an innate desire to generate and backtest new trading ideas, with generation of alpha and automated strategies as ultimate output goals. You will work alongside Traders and Quantitative Researchers on state of the art trading solutions and apply cutting-edge machine learning techniques. If this sounds like music to your ears, and passion to solve and code mathematical problems are your trademark traits, then this opportunity is for you.

 

Responsibilities:

  • Collaborate with Traders and Quant Researchers to optimize and improve trading strategies;
  • Research and analyze financial data to find exploitable patterns;
  • Design and implement complex quantitative models and automated trading algorithms.

 

A day in the life:

 

08:00 - 08:15 AM:        

I arrive at the office and walk into the lounge to get myself a sandwich and a glass of orange juice and while I am at it, I bring some coffee for my teammates. I log in to my computer and walk towards the huddle area to listen to the daily morning meeting which gets us up to speed on what has happened over night and the most important things to expect for today.

08:30 - 10:00 AM:        

After the morning meeting I start running the quantitative models that are already in production and send updated parameters to Traders so they can put it in their trading engine. 

10:00 - 12:00 AM:          

Mostly programming, I start working on my to-do list which are mostly researching and designing new trading algorithms, but projects can range from statistically investigating a trading idea in Python, R or MATLAB to coding new improved versions of trading algos in JAVA. As an example today I was working on a bug in one of the trading algorithms that I wrote as we noticed it doing some weird trades.

12:00 - 12:30 PM:        

Lunchtime! At Flow we enjoy a great lunches. To illustrate this: Every now and then, we get spareribs and nothing makes me happier.

12:30 - 17:45 PM:        

After lunch I continue where I left off and try to finish any projects with pressing deadlines, or ad-hoc research requests that come in.

17:45 PM:                   

As most European exchanges close, I shut down my PC and head home. However, on Fridays it usually worthwhile to stay and have a drink at our in-house bar where some good old trash talking usually leads to a counterstrike team battle at our gaming room combined with a few beers.

 

What You Need to Succeed:

  • A Master or PhD degree in Econometrics, Data Science or Statistics;
  • Experience with a scientific programming language (e.g. Python / MATLAB / R or similar);
  • Experience with JAVA and/or C ++ (or similar) is an advantage;
  • Strong mathematical and statistical skills;
  • Ability to reason logically, deliver under pressure and take ownership;
  • Competitive attitude, eager to learn, proactive and able to work in a team;
  • Maximum of five years’ work experience;
  • Excellent verbal and written English skills.
  • Onboarding:
  • As we do not expect you to have any trading knowledge upfront, we offer you an extensive onboarding program. Within two months, you will learn about our core business, the financial products we trade, and the mathematics required for pricing them. You will go through quantitative and trading classes given by our senior quants and traders. Finally, you will finish your onboarding program with a co-project with Junior Traders.

 

Application Process:

Please apply through our website with a CV and convincing cover letter. You might receive an invitation for an IQ test and a puzzle for you to solve. During the recruitment process, you will meet several people from the Quant and Trading teams who will test your problem solving skills and your mathematics background. Do you love solving puzzles? Great, then this could be the job for you!

 

We Offer

 

Flow Traders offers you an exciting job and lots of opportunities within the most dynamic of environments with an excellent compensation package. We like to think that talent grows at Flow and stays at Flow. To ensure this, we provide our employees with the best working environment, the latest technology, continuous support, and we go out of our way to retain the small business feeling with which we started. We offer a competitive salary and reserve a percentage of our business results for our bonus pool.

Trader

Da Vinci Derivatives is a unique trading firm that specializes in trading volatility across multiple instruments listed on major European and US exchanges. Da Vinci was founded in 2015 by industry experts and has grown successfully in a short period of time. We are looking and are open to expand in new markets, like Brazil, India, Japan, Hong Kong in the future.

 

In this role we are looking for:

Smart, enthusiastic and entrepreneurial traders with an academic degree who apart from trading are also willing and capable of adding long term value. Together with a strong and fun team of highly skilled people you will be required to perform at the highest level with the goal to beat the markets and build one of the best proprietary trading firms in Europe. 

 

In this role you will be responsible for:

  • Generating profits with trading/position taking;
  • Risk management of your portfolio;
  • Coming up with new trading strategies for current and new markets;
  • Evaluating new markets for opportunities.  

 

In this role you will be offered:

  • A once in a lifetime opportunity to be part of a successful start-up;
  • A very exciting and dynamic work environment;
  • An opportunity to learn from the best in the field;
  • A base Salary of 60k and a variable pay after successful completion of one year within the company plus excellent future prospects.

 

What should you do now:

If you think you are ready for the challenge, you have an entrepreneurial mind and you are ready to build on a great future with Da Vinci trading, please upload your CV and motivation letter using the below link. 

https://da-vinci-derivatives.onlinevacatures.nl/en/Vacancy/Apply/87456

 

Nikhef - National Institute for Subatomic Physics

Do you have a master’s degree in physics or have you almost graduated? Are you fascinated by gravitational waves, elementary particles, or what happened directly after the big bang? As a PhD student at Nikhef, you will work to become a professional researcher specialised in particle physics. After completion, you can either continue working as a scientist, or you can start working in a different field.

Why go for a PhD at Nikhef?

Most PhD students choose Nikhef out of curiosity for the research topic. As a PhD student at Nikhef, you have a lot of freedom to plan your own research and development. You are part of international research projects, for example at CERN or in laboratories in Italy, France or Argentina, and you have the opportunity to travel. You can also take courses that are useful for your research or your career in general. You will be supervised, but we also expect a certain degree of independence.

Available PhD positions

Nikhef currently has two PhD positions available: one position in the gravitational wave group in Amsterdam, and one  in the ATLAS group in Nijmegen. The deadline for applications is 15 January 2019. More information is available on the website: www.nikhef.nl/phdpositions

DNB Data & Technology Talent Programma

Als Talent ben je onderdeel van verschillende teams op het gebied van development, data en security. Met state-of-the-art-tools en -technieken werk je samen met andere talenten en vakspecialisten aan verschillende innovaties bij DNB.

Reageer op deze vacature

Jij hebt impact
Bij DNB werk je met impact op financiële stabiliteit en duurzame welvaart. Ook heeft DNB ruim 600 ton goud in de kluis én tientallen terabytes aan data: ons nieuwe goud. Dit goud moet zorgvuldig worden gedolven en daar kom jij in beeld. Als Talent ben je onderdeel van verschillende teams op het gebied van development, data en security. Met state-of-the-art-tools en -technieken werk je samen met andere talenten en vakspecialisten aan verschillende innovaties en je werkt op een Agile-werkwijze.

Zo doe je dat als Talent bij DNB
Als Talent van het Data & Technology talent programma wissel je, gedurende twee jaar, drie keer van functie en plek. Hierdoor leer je de verschillende IT-aspecten en de toepassingsmogelijkheden ervan binnen DNB kennen. Ook volg je trainingen gericht op technische verdieping en persoonlijke ontwikkeling.

Jouw inhoudelijke, professionele en persoonlijke ontwikkeling staat centraal in het DNB Data & Technology Talent Programma. Je wordt intensief begeleid en je krijgt alle handvatten aangereikt om jouw carrière in IT een vliegende start te geven.

Wat ga je precies doen?

  • Je wordt betrokken bij de vele innovaties binnen de financiële sector. Denk aan onderzoek naar virtuele valuta (bitcoins), blockchaintechnologie en een 24/7 stabiel en veilig giraal betalingsverkeer.
  • Je bent verantwoordelijk voor de continuïteit van betrouwbare gegevensstromen van duizenden rapportages van financiële instellingen.
  • Je werkt met SaaS, PaaS, IaaS en allerhande hybridevormen. Immers, maatwerkapplicaties maken plaats voor Cloud toepassingen waarbij per transactie wordt betaald.

Om even je gedachten te verzetten ga je met collega’s een potje tafelvoetballen of je gaat naar de fitnessruimte om een les yoga te volgen. Een espresso of verse muntthee drinken bij de koffiebar is ook een optie, of je kunt het Innovatielab bezoeken. Daar is een aantal collega’s robot Pepper aan het programmeren. Je kunt meteen aanhaken om testen uit te voeren!

Hier doe je dat
Bij DNB werken we aan vertrouwen en financiële stabiliteit. Wij zijn de centrale bank van Nederland en houden toezicht op de financiële sector. Je kent ons vast als zakelijk en professioneel. Dat klopt, we nemen onze verantwoordelijkheid en werken nationaal en internationaal nauw samen. Wat je misschien nog niet weet, is dat de medewerkers van DNB erg trots zijn op hun werk en dat de sfeer intern informeel is. Je past bij ons wanneer je je thuis voelt bij mensen die scherp, open, betrokken en betrouwbaar zijn, en die dit uitdragen in wie ze zijn en wat ze doen.

Als Talent ben je gedurende twee jaar werkzaam bij verschillende afdelingen binnen de divisies ICT en Statistiek. De afdeling ICT Monetair zou een optie kunnen zijn. Zij richten zich op het handhaven van een robuuste, betrouwbare, veilige dienstverlening van het betalingsverkeer (giraal en chartaal), reservebeheer en uitvoer van tenderoperaties. En wat dacht je van de afdeling Security Operations? Zij zijn verantwoordelijk voor het bewaken van de ICT-infrastructuur van DNB voor cyberaanvallen, en de uitgifte en het beheer van autorisaties. Of de afdeling Statistiek, waar gegevens worden verzamelt en verwerkt van financiële instellingen en bedrijven. Deze gegevens vormen de input voor nationale en Europese statistieken, zoals de betalingsbalans, de financiële rekeningen, de monetaire statistieken en statistieken ten behoeve van toezicht en financiële stabiliteit.

Dit breng je mee
Bij DNB werk je met inhoudelijke professionals. De kwaliteit van je collega’s is hoog. Daarom vinden we het belangrijk dat jij een echte teamspeler bent die duidelijk communiceert. Collega’s vinden het prettig om met jou samen te werken en hebben het gevoel dat ze op je kunnen bouwen. Je bent digitaal wendbaar, creatief, initiërend en resultaatgericht. Je wilt je graag ontwikkelen en ziet het als onderdeel van je vak om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen.

Waar zijn we verder nog naar op zoek?

  • Je hebt een afgeronde hbo- of wo-(bèta)studie in de richting van bijvoorbeeld Computer Science, Mathematics, Business IT & Management, Econometrics.
  • Je hebt duidelijke affiniteit met technology en data.
  • Je hebt naast je studie (werk)ervaring opgedaan door stages (in Nederland of daarbuiten), vrijwilligerswerk of je hebt aan (top)sport gedaan.
  • Jouw communicatieve vaardigheden zijn uitstekend, zowel in het Nederlands als in het Engels. Fluent Dutch is a strict requirement for this position!

 

Dit bieden we je
Een 36-urige werkweek met werk midden in de financiële en economische actualiteit. Bij een heel diverse, betrouwbare en maatschappelijk betrokken werkgever, die voortdurend inspeelt op de veranderende eisen van onze omgeving. En die doorlopend innoveert. Dit biedt jou volop kansen je verder te verdiepen en nieuwe ervaringen op te doen. In Nederland, maar ook daarbuiten. Je start met een contract voor de duur van 2 jaar, bij goed functioneren en wanneer de (organisatorische) omstandigheden niet wijzigen is er uitzicht op voortzetting.

De overige goede arbeidsvoorwaarden die horen bij deze functie:

  • Een 13de maand en 8% vakantietoeslag berekend over 13 maanden.
  • Pensioenopbouw op basis van middelloon met voorwaardelijke indexatie. Eigen bijdrage in de premie 6,1%.
  • Een volledige vergoeding van je OV-reiskosten woon-werkverkeer.
  • Veel mogelijkheden jezelf door opleiding en training zowel vakinhoudelijk als persoonlijk te blijven ontwikkelen.
  • Een goede balans tussen je professionele en je privéleven. In deze functie is het mogelijk om 4 dagen van 9 uur te werken.

Dit allemaal bij een werkgever in hartje Amsterdam, die prima per openbaar vervoer bereikbaar is. Waar je bovendien – afhankelijk van je functie – deels thuis kunt werken en waar we ons werk steeds vaker op een Agile manier doen.

Solliciteer nu! Want bijdragen aan financiële stabiliteit en duurzame welvaart… dat is werken bij DNB
Wil jij als Talent werken met impact? Solliciteer dan direct op deze vacature! Als sollicitatie ontvangen we graag uiterlijk 28 februari 2019 een motivatiebrief en je complete cv. Heb je eerst nog vragen? Neem dan contact op met Mariska Debrichy (recruiter) via 06 3102 8499 / m.debrichy@dnb.nl. We vertellen je graag meer over wat werken bij DNB zo uniek maakt!

Bezoek onze website voor meer informatie over de sollicitatieprocedure: https://www.dnb.nl/werken-bij/vacatures/dnb380022.jsp

Traineeship Business Consultant

Met alle ontwikkelingen rondom digitalisering, security & privacy en machine learning, stijgt de vraag naar mensen die inzicht kunnen geven in hoe al deze ontwikkelingen relevant en nuttig zijn voor organisaties: Business Consultants! Binnen Ordina werken Business Consultants die actief zijn op zowel strategisch, tactisch als operationeel niveau. Zij bedienen samen de grootste organisaties in de Financiële Dienstverlening, Zorg, Overheid en Industrie.

Door middel van de Agile way of working help jij onze klanten met innoveren, uitdagingen en changes. Je combineert hierbij jouw kennis van Agile methodieken met nieuwe werkervaring in Agile omgevingen. Zodoende wordt je een waardig gesprekspartner voor het scrumteam, de business en het management.

Ben jij de Young Professional Business Consultant die geen uitdaging uit de weg gaat?

Jouw ontwikkeling

Met ons Traineeship Business Consultant bieden we jou als recent afgestudeerde een traject aan waarin je jouw capaciteiten en kennis optimaal kunt ontwikkelen. In dit tweejarige programma kun je ervaring opdoen bij diverse organisaties, in verschillende disciplines om de verschillende kanten van de ICT-wereld te zien.

Opdrachten die je vervult kunnen betrekking hebben op projectsupport, procesmanagement, functioneel beheer, digital marketing, implementatiemanagement, service beheer, communicatiemanagement of business consultancy. Daarnaast volg je een uitgebreid opleidingsprogramma en begeleiden en coachen wij je tijdens dit gehele traject. Jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling staan hierbij centraal. Hierbij kan je denken aan vakgerichte opleidingen zoals; projectmanagement (PRINCEII), Agile, scrum, business analyses en DevOps. Ook volg je trainingen op het gebied van persoonlijke ontwikkeling.

Dit bieden wij

Wanneer je aan de slag gaat bij Ordina, bieden wij jou:

  • De mogelijkheid om te groeien binnen verschillende opdrachten bij grote klanten;
  • Werken aan duurzame innovaties;
  • Informele en open cultuur;
  • Een goed salaris dat meegroeit met je ervaring binnen het Young Professional programma;
  • Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd;
  • Een flexibel arbeidsvoorwaardenpakket en collectieve regelingen zoals winstdeling, pensioen en korting op je zorgverzekering;
  • Alle faciliteiten om prettig te kunnen werken, zoals een laptop, telefoon en leaseauto/vervoersregeling;
  • Uitgebreide trainingsmogelijkheden aan de Ordina Academy;
  • Je komt in een trainingsgroep van meerdere Young Professionals. Samen volg je trainingen, deel je ervaringen, speel je een potje tafelvoetbal en drink je na afloop gezellig een borrel!

Dit ben jij

  • Recent afgestudeerd van het HBO of WO (maximaal twee jaar werkervaring);
  • Positieve mindset, ondernemend, verantwoordelijk, daadkrachtig, analytisch en resultaatgericht;
  • Je hebt affiniteit met IT;
  • Het werken in een veranderende omgeving middels scrum en Agile zie jij als een uitdaging;
  • Sterke sociale en communicatieve vaardigheden;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Omdat onze klanten verschillende behoeften hebben, zijn wij op zoek naar Young Professionals met verschillende opleidingsachtergronden.

Ons Traineeship Business Consultant start elke maand. Meld je aan en overtuig ons dat jij de Business Consultant van de toekomst bent. Wij overtuigen jou dan graag waarom je daarvoor bij Ordina moet zijn!

Traineeship Technisch Consultant

Met alle ontwikkelingen rondom digitalisering, security & privacy en machine learning, stijgt de vraag naar mensen die inzicht kunnen geven in hoe al deze ontwikkelingen relevant en nuttig zijn voor organisaties: Technisch Consultants! Binnen Ordina werken Technisch Consultants die actief zijn op zowel strategisch, tactisch als operationeel niveau. Zij bedienen samen de grootste organisaties in de Financiële Dienstverlening, Zorg, Overheid en Industrie.

Door middel van de Agile way of working help jij onze klanten met innoveren, uitdagingen en changes. Je gaat een bijdrage leveren aan de technische realisatie van bijvoorbeeld software oplossingen. Waar het bij ons vooral om draait: elegante codes schrijven, innovatie toepassen en slimme oplossingen maken.

Ben jij de Young Professional Technisch Consultant die geen uitdaging uit de weg gaat?

Jouw ontwikkeling

Met ons Traineeship Technisch Consultant bieden we jou als recent afgestudeerde een traject aan waarin je jouw capaciteiten en kennis optimaal kunt ontwikkelen. In dit tweejarige programma kun je ervaring opdoen bij diverse organisaties, in verschillende disciplines om de verschillende kanten van de ICT-wereld te zien.

Opdrachten die je vervult kunnen betrekking hebben op programmeren (bijvoorbeeld Python, .NET, Java), virtual reality, robotica, Data Science, of technisch consultancy. Daarnaast volg je een uitgebreid opleidingsprogramma en begeleiden en coachen wij je tijdens dit gehele traject. We begeleiden je bij de belangrijkste certificeringstrajecten waarmee we jouw kennisniveau ook direct tastbaar maken voor onze klanten. Ook volg je trainingen op het gebied van persoonlijke ontwikkeling.

Dit bieden wij

Wanneer je aan de slag gaat bij Ordina, bieden wij jou:

  • De mogelijkheid om te groeien binnen verschillende opdrachten bij grote klanten;
  • Werken aan duurzame innovaties;
  • Informele en open cultuur;
  • Een goed salaris dat meegroeit met je ervaring binnen het Young Professional programma;
  • Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd;
  • Een flexibel arbeidsvoorwaardenpakket en collectieve regelingen zoals winstdeling, pensioen en korting op je zorgverzekering;
  • Alle faciliteiten om prettig te kunnen werken, zoals een laptop, telefoon en leaseauto/vervoersregeling;
  • Uitgebreide trainingsmogelijkheden aan de Ordina Academy;
  • Je komt in een trainingsgroep van meerdere Young Professionals. Samen volg je trainingen, deel je ervaringen, speel je een potje tafelvoetbal en drink je na afloop gezellig een borrel!

Dit ben jij

  • Je hebt een afgeronde technische HBO of WO opleiding (maximaal twee jaar werkervaring);
  • Positieve mindset, ondernemend, verantwoordelijk, daadkrachtig, analytisch en resultaatgericht;
  • Je hebt affiniteit met IT;
  • Het werken in een veranderende omgeving middels scrum en Agile zie jij als een uitdaging;
  • Sterke sociale en communicatieve vaardigheden;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Omdat onze klanten verschillende behoeften hebben, zijn wij op zoek naar Young Professionals met verschillende opleidingsachtergronden.

Ons Traineeship Technisch Consultant start elke maand. Meld je aan en overtuig ons dat jij de Technisch Consultant van de toekomst bent. Wij overtuigen jou dan graag waarom je daarvoor bij Ordina moet zijn!

Meer weten?
Meer weten? Neem dan contact op met Maaike Koster, te bereiken op 06-20825410 of via maaike.koster@ordina.nl

 

Traineeship Young Professional

Ben jij klaar voor een knallende start van je carrière? Binnen ons Traineeship Young Professional volg je in korte tijd intensieve trainingen, neem je een kijkje in de keuken van grote bedrijven en bouw je innoverende software. Samen met alle andere enthousiaste en ambitieuze Young Professionals maak je onvergetelijke herinneringen.

Voor ons Young Professional programma zijn we op zoek naar sociale starters met een voorliefde voor IT en een flinke dosis ambitie. Je begint met het volgen van een intensief programma waarbij de eerste 4-6 weken centraal staan met interessante trainingen en opleidingen. In die weken werk je Agile aan korte en leerzame projecten, volgens de Scrum methode. Na die trainingen mag je bij diverse grote bedrijven aan de slag met toffe projecten! Samen bedienen wij de grootste organisaties in de Financiële Dienstverlening, Zorg, Overheid en Industrie.

Jouw ontwikkeling

Tegelijkertijd word je zo opgeleid en getraind dat je niet alleen je vakinhoudelijke kennis vergroot, maar ook je soft skills ontwikkelt. Denk aan overtuigingskracht, eigenaarschap en initiatief nemen. Gedurende het hele programma word je persoonlijk begeleid. Daarbij staan jouw ontwikkeling en het behalen van certificaten centraal.

The next step

Ben je toe aan de volgende stap? Tijdens het Traineeship Young Professional, dat in totaal twee jaar duurt, krijg je de mogelijkheid je verder te ontwikkelen en te ontdekken waar jouw kracht ligt. Dit doe je door een Ordina-breed programma te doorlopen waarin intervisie, de ontwikkeling van sociale en commerciële vaardigheden en natuurlijk vakinhoudelijke trainingen en certificeringen aan bod komen.

Dit bieden wij

Wanneer je aan de slag gaat bij Ordina, bieden wij jou:

  • De mogelijkheid om te groeien binnen verschillende opdrachten bij grote klanten;
  • Werken aan duurzame innovaties;
  • Een informele en open cultuur;
  • Een goed salaris dat meegroeit met je ervaring binnen het Young Professional programma;
  • Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd;
  • Een flexibel arbeidsvoorwaardenpakket en collectieve regelingen, waaronder winstdeling, pensioen en ziektekostenverzekering;
  • Alle faciliteiten om prettig te kunnen werken, zoals een laptop, telefoon en leaseauto / vervoersregeling;
  • Uitgebreide trainingsmogelijkheden aan de Ordina Academy. Je komt in een trainingsgroep van meerdere Young Professionals. Samen volg je trainingen, deel je ervaringen, speel je een potje tafelvoetbal en drink je na afloop gezellig een borrel!

 

Dit ben jij

  • Recent afgestudeerd van het HBO of WO (maximaal twee jaar werkervaring);
  • Positieve mindset, ondernemend, verantwoordelijk, daadkrachtig, analytisch en resultaatgericht;
  • Je hebt affiniteit met IT;
  • Sterke sociale en communicatieve vaardigheden;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Omdat onze klanten verschillende behoeften hebben, zijn wij op zoek naar Young Professionals met verschillende opleidingsachtergronden.

Ons Traineeship Young Professional start elke maand. Meld je aan en overtuig ons dat jij het nieuwe talent van de toekomst bent. Wij overtuigen jou dan graag waarom je daarvoor bij Ordina moet zijn!

Meer weten?
Meer weten? Neem dan contact op met Maaike Koster, te bereiken op 06-20825410 of via maaike.koster@ordina.nl